Thursday 6 November 2014

Ravioli cu smantana si masline

Ingrediente:

250 g Ravioli cu branza ,100-150 g cascaval,100 g masline,3oua,75 ml vin alb,150-200 g smantana,zeama de lamaie, cateva fire de patrunjel.

Mod de preparare:

 
Am fiert Ravioli conform instructiunilor de pe pachet si apoi le-am strecurat.Le-am pun intr-un vas. Separat am fiert ouale ,tari.Dupa ce au fiert le-am curatat. Albusul l-am toacat marunt si l-am pus peste paste iar galbenusurile le-am pasat cu ajutorul unei furculite si apoi le-am amestecat cu smantana, obtinandu astfel un sos.In acest sos am mai incorporat vinul,cateva picaturi zeama de lamaie , masline fara samburi si am condimentat cu sare si piper dupa gust.Acest sos l-am adaugat peste paste.Deasupra am ras cascavalul si am ornat cu masline si patrunjel verde .


 
 

 


No comments:

Post a Comment