Sunday 7 September 2014

Canelonni bolognese

Ingrediente:

22 buc de paste cannelloni (adica o cutie  pt sosul bechamel: 4 linguri de unt, 3-4 linguri de faina, 500 ml lapte, sare, piper alb, nucsoara macinata;

pt sosul bolognese: 200 gr carne tocata de porc, 1 ceapa, 60 g ciuperci, 1 rosie, 1 plic Knorr fix- Spaghetti bolognese, 250 ml apa, 2 linguri ulei de masline

 o rotita cascaval

Mod de preparare:

Intr-o oala incapatoare se pun la fiert 4 l de apa. Cand apa da in colcot se pune o lingura de sare si pastele canelonni care se fierb exact 4 minute, apoi se scurg si se pastreaza acoperite cu un servet de bucatarie umed, ca sa nu se usuce. Prima data am pregatit sosul bolognese. Am taiat fin ceapa si ciupercile si le-am pus la calit in ulei de masline. Am adaugat peste ele carnea tocata si 1 pahar cu apa. Am lasat sa fiarba la foc mic pana s-a evaporat apa. Am adaugat apoi sosul bolognese pregatit conform intructiunilor de pe plicul knorr Fix-Spaghete bolognese. Intr-u bol am amestecat continutul plicului cu 250 ml apa.. Am adaugat sosul in tigaie si am amestecat bine. Am lasat 10 minute de minute pe foc. urmat sosul bechamel. Am topit untul intr-o tigaie. Am adaugat faina si am omogenizat. Apoi am adaugat treptat laptele amestecand continuu. Am adaugat sare, piper alb si nucsoara. Asamblarea: Intr-o tava am pus cateva linguri de sos bechamel si l-am intins uniform. Am umplut cu sosul bolognese Knorr fiecare bucata de cannelloni. Am folosit o lingurita mica si cand am vazut ca devine migalos am schimbat cu o punga taiata la un colt. Am asezat peste sosul bechamel un strat de cannelloni umpluti. Apoi iar sos bechamel, sos de rosii si cascaval ras. (intr-o tava mare incap toti, eu am tavi mai micute asa ca am facut in 2). Am pus tava la cuptor la foc mediu. Am lasat-o aproximativ 30-35 de minute. Daca va place mai rumena la suprafata mai merge lasata inca 10 minute. Pofta buna!


No comments:

Post a Comment