Friday 27 December 2013

Cannelloni bolognese

Ingrediente:

22 buc de paste cannelloni (adica o cutie - eu am luat Panzani);
pt sosul bechamel: 4 linguri de unt, 3-4 linguri de faina, 500 ml lapte, sare, piper alb, nucsoara macinata;
pt sosul bolognese: 600 gr carne tocata de porc, 1 ceapa, 1 morcov, 300 ml sos de rosii, 1 pahar (150 ml) apa, sare, piper, busuioc, patrunjel, 2 linguri ulei de masline.
sos de rosii, cascaval, busuioc, patrunjel

Mod de preparare:

Prima data am pregatit sosul bolognese. Am taiat fin ceapa si morcovul si le-am pus la calit in ulei de masline. Am adaugat peste ele carnea tocata si 1 pahar cu apa. Am lasat sa fiarba la foc mic pana s-a evaporat apa. Am adaugat apoi sosul de rosii, busuioc, sare si piper. Am lasat 20 de minute pe foc. Cu 5 minute inainte de final am pus si patrunjelul tocat. Apoi am pasat bine cu blenderul tot amestecul. A urmat sosul bechamel. Am topit untul intr-o tigaie. Am adaugat faina si am omogenizat. Apoi am adaugat treptat laptele amestecand continuu. Am adaugat sare, piper alb si nucsoara.  Asamblarea:  Intr-o tava am pus cateva linguri de sos bechamel si l-am intins uniform. Am umplut cu sosul bolognese fiecare bucata de cannelloni. Am folosit o lingurita mica si cand am vazut ca devine migalos am schimbat cu o punga taiata la un colt. Am asezat peste sosul bechamel un strat de cannelloni umpluti. Apoi iar sos bechamel, sos de rosii si cascaval ras. (intr-o tava mare incap toti, eu am tavi mai micute asa ca am facut in 2).  Am pus tava la cuptor la foc mediu.  Am lasat-o aproximativ 30-35 de minute. Daca va place mai rumena la suprafata mai merge lasata inca 10 minute. Pofta buna!











No comments:

Post a Comment