Monday 16 February 2015

Orez cu legume si muschiulet Thai

Ingrediente:

orez alb si brun
muschi porc afumat
ou
condiment
zahar brun
coriandru
ardei rosu
chili
ceapa rosie
amestec legume asiatice
nuca de cocos
supa de legume
sos picant de rosii



Mod de preparare:

Thai tonight: orez cu legume si muschiulet de porc afumat preparat in stil Thai. Am pus la fiert orez si brun cu bob lung in apa cu sare, condimente diverse, ulei masline, si putin zahar brun.

Cand orezul a fiert (mie imi place sa nu il fac moale asa ca la o canuta de orez pun doua de apa) il trag in tigaie putin sa il calesc cu o lingurite de diverse condimentele asiatice: eu de data asta am ales galangar si turmerinc. Dupa ce amestec bine si orezul prinde olecuta din culoarea rumenelii si a condimentelor, adaug un ou si mestec bine in tigaia care sfaraie avand grija ca oul sa atinga fiecare bobita de orez pana se face! Adaug la sfarsit coriandru, dupa gust!
In tigaie calim ardei rosu, ardei chili, ceapa (eu am ales rosie), condimentate, si cateva feliute subtiri de muschi de porc afumat de tata! Cand au prin culoare, adaug un amestec de legume asiatice ( boabe de fasole mungo, ciuperci Mu-Err, morcovi, ministiuleti de porumb) Chop Suey care se gaseste la borcan ! Dupa ce amestec bine si prin si acestea din gustul rumenit usor, adaug lapte din nuca de cocos, supa de legume, sos rosii picant ( 10-15 linguri dupa preferinta) si las sa fiarba legumele putin in acest sos! Ulterior intalnim orezul cu tigaia! Pofta mare!




No comments:

Post a Comment