Thursday 4 December 2014

Paine pufoasa

Ingrediente:

400g faina
un pliculet de drojdie uscata
1 lingurita de zahar
Un iaurt grecesc de 125g
150ml lapte caldut
sare
50 ml ulei
 
Mod de preparare:
 
Drojdia o dizolvam in putin lapte caldut, zaharul, o lingura de faina si lasam sa creasca cca. 10 minute. Intr-un bol punem faina, sarea, amestecam putin cu telul, drojdia, iaurtul ( care trebuie sa fie la temperatura camerei), laptele, uleiul si freamantam pana formam un aluat usor de intins, putin tare si nelicipios.  Lasam la dospit pana isi dubleaza volumul intr-un bol uns cu putin ulei. Intr-o tava cu hartie de copt am pus aluatul care l-am mai framantat putin si l-am asezat simplu fara nici o forma si l-am mai lasat 20 min sa mai creasca. Inainte de a baga tava la cuptor am uns aluatul cu apa si l-am crestat putin. Lasam la cuptor pana se rumeneste frumos deasupra. Pofta buna!
 
 
 


No comments:

Post a Comment