Thursday 31 October 2013

Halloween Pizza

Ingrediente:

aluat pentru pizza, cascaval, branza telemea, ouă, masline, ciuperci, salam, rosii, ardei.

Mod de preparare:

Se întinde aluatul pentru Pizza, dându-i o forma rotunda. Se unge tava pentru pizza cu ulei si se tapeteaya cu făină. Se pune aluatul în tava si apoi se unge cu bulion. Apoi am adaugat salamul, branya telemea, ciupercile si cascavalul. Dupa am ornat pizza special pentru Halloween, transformând-o într-un monstru. În jurul tăvii am pus rosiile tăiate. Două felii de roşii în mijlocul cărora am pus o măslină neagră au fost ochii. nasul l-am făcut tot dintr-o măslina taiata in patru bucăţi. Sprancenele si gura au fost realizate cu ajutorul unui ardei verde si a unui ardei rosu. După ce am terminat de aranjat Pizza Halloween am băgat-o în cuptorul preîncălzit. Se lasă la copt 15-20 minute.










 


No comments:

Post a Comment