Wednesday 28 January 2015

Piept de pui cu sos de smantana

Ingrediente:

2 bucati piept pui
50 g unt
1 lingura faina
50 ml lapte dulce
150 ml smantana
4 catei usturoi
sare
piper
patrunjel proaspat
ulei ptr prajit pieptul de pui

Mod de preparare:
 
Pieptul de pui l-am spalat, l-am uscat bine cu servete, si l-am taiat bucati mici . Am sarat si piperat bucatile de piept si le-am lasat sa se odihneasca vre-o ora in frigider. Cand a fost gata odihnit am prajit pieptul in ulei incins, iar cand a fost gata, l-am scos si l-am tinut la cald pana am pregatit sosul. Am topit untul pe foc mic. Am adaugat o lingura de faina si am amestecat rapid. Am stins cu putin lapte dulce si cu smantana. Daca sosul este prea gros, se mai dilueaza cu putin lapte dulce. Am sarat si piperat, am adaugat usturoiul pisat, si am lasat cateva minute, la foc mic. Bucatile de piept prajit le-am pus intr-un vas de yena, peste carne am adaugat sosul de smantana.Am dat la cuptor pentru cca 20 minute. Apoi am adaugat patrunjelul verde tocat marunt si am mai dat la cuptor 5 min. Am condimentat cu sare si piper si am mai lasat inca vre-o 5 minute. Amservit pieptul de pui cu sos si orez! Pofta buna!
 
 



No comments:

Post a Comment