Wednesday 14 January 2015

Tarta cu branza si fructe de padure

Ingrediente:


250 g biscuiti cacao
100 g unt 
500 g branza dulce, bine stoarsa
zahar vanilinat
150 g zahar
100g unt
300 g fructe de padure congelate
100 g zahar
un plic de gelatina

Mod de preparare:

 Incingem cuptorul si pregatim o forma de tort cu marginea detasabila.  Biscuitii ii dam pe razatoarea mica.  Amestecam biscuitii cu untul( untul trebuie sa fie foarte moale, la temperatura camerei); amestecul trebuie sa fie o coca grasa, care se va intinde mai greu. Intre timp am frecat spuma untul cu zahar , apoi am adugat branza de vaci trecuta prin sita si zahar vanilinat, obtinand o crema fina pe care am pus-o in frigider. Peste  crema am adaugat fructele de padure. Dupa ce s-au dezghetat am scurs zeama lor in care am adaugat zaharul si foarte putina apa si le-am incalzit pe foc pana la primul clocot. Am tem erat putin apoi am dizolvat in sucul obtinut plicul de gelatina inmuiata in apa, am amestecat pana la dizolvarea completa  si apoi am adaugat fructele de padure. Compozitia,  putin calduta, am turnat-o peste crema de branza pe care am pus-o in tava peste biscuiti  si am dat tarta la rece. Pofta buna!
 








No comments:

Post a Comment