Monday 19 January 2015

Prajitura cu branza proaspata si visine

Ingrediente:

550 g faina
200 ml lapte
  50 g margarina
 5 linguri zahar
 2 plicuri zahar vanilat
 3 linguri ulei
 1 plic drojdie
1 ou
Sare

 Pt umplutura:

600 g branza dulce
3 oua
5 linguri zahar
2 plicuri zahar vanilat
 Esenta vanilie
Esenta rom
Visine

  Pt uns:

  2 galbenusuri
 2 linguri lapte dulce 

Mod de preparare:

Drojodia am amestecat-o cu faina. Am incalzit laptele si am topit margarina si le-am lasat sa se raceasca. Oul l-am batut un pic, apoi am adaugat uleiul, zaharul, sarea, zaharul vanilat si laptele caldut. Am adaugat faina treptat in ploaie, amestecand bine. Am adaugat putina margarina topita, apoi iar faina, si iar margarina, continuand cu restul ingredientelor. Am framantat bine, apoi l-am acoperit vasul cu un prosop si am lasat aluatul timp de 1 ora jumatate la crescut. Cat aluatul sta la crescut se pregateste umplutura: Branza se freaca cu zaharul si cu ouale. Se adauga zaharul vanilat si esenta de vanilie. Visinele din compot se scurg bine, apoi se adauga compozitiei. Dupa 1 ora jumatate aluatul si-a dublat volumul. Se imparte aluatul in 2. Se pregateste o tava.. se unge cu ulei si se tapeteaza cu hartie de copt. Se intinde o foaie pe masa infainata, iar cu ajutorul sucitorului o asezam in tava. Se pune implutura apoi se aseaza cealalta foaie. Se aduna marginile, se inteapa cu o furculita din loc in loc, apoi se unge cu amestecul de galbenus si lapte. Se da la cuptor ptr 40 min, apoi se pudreaza. Placintele cu branza dulce si visine se lasa sa se raceasca. Pofta buna! 
 
 


No comments:

Post a Comment