Tuesday 9 July 2013

Compot de caise

Ingrediente:

4 - 5 kg caise
1 kg zahar
3 l apa
vanilie

Mod de preparare:

Caisele se spala bine. Daca caisele sunt mai tari, se pun intregi si ai nevoie de borcane mai mari, deoarece ramane mult spatiu intre ele. Caisele  mai moi se pot taia in jumatate si le asezi suprapuse, in borcane, cu partea bombata in sus, insa eu le-am pus intregi . Pentru sirop se pune apa, zaharul si vanilia intr-o craticioara pe care o asezi pe foc. Se amesteca pana se topesc si se lasa sa fiarba. Dupa ce s-au topit, pui siropul la racit. Se taorna  siropul rece peste caise, cat sa le cuprinda, pana la 2 - 3 cm sub gura borcanelor. Se depoziteaza in camara. Pofta buna!
 

 

 


1 comment:

  1. si eu am facut,dar am pus siropul fierbinte si le-am tinut in pat cald.

    ReplyDelete