Sunday 28 July 2013

Suc de rosii pentru iarna

Ingrediente:

6 kg rosii, am ales rosiile cele mai coapte
2 linguri sare grunjoasa
2 linguri zahar

Mod de preparare:

Am spalat rosiile, le-am curatat de pielite (s-au curatat foarte usor, fara sa le oparesc), le-am taiat felii si le-am dat prin masina de tocat cu sita, oprind semintele. Astfel s-au separat semintele. Resturile ramase in storcator le-am mai dat printr-o sita deasa. Toata pulpa de rosii si sucul rezultate le-am pus intr-o cratita cu fund dublu pe care am pus-o la fiert, dar nu direct pe flacara aragazului, ci cu o tabla sub ea. Am lasat sa fiarba la foc potrivit, am cules spuma de deasupra si am amestecat din timp in timp. A fiert cam doua ore. Cam dupa o ora de fierbere am adaugat sarea si zaharul. Borcanele le aveam spalate si incalzite in cuptor. Am pus sucul de rosii fierbinte in borcane, le-am strans capacele si le-am invelit intr-o patura, unde le-am lasat sa se raceasca lent, pana a doua zi, dupa care le-am aranjat in camara.
 


 


No comments:

Post a Comment