Tuesday 19 March 2013

Prajiturele cu stafide

Ingrediente:

2 oua
375g faina
200g unt
220g zahar
un praf de copt
coaja rasa de lamaie
3 linguri stafide
esenta de rom
50 g cacao
dulceata (optional)

Mod de preparare:

Cuptorul se incinge la 180 de grade Celsius, iar stafidele le punem intr-un castronel impreuna cu esenta de rom si 3-4 linguri apa. Se freaca untul cu zahar), apoi se incorporeaza ouale si coaja de lamaie.  Intr-un alt vas amestecam faina cu praful de copt, dupa care o adaugam treptat in compozitia de mai sus. Dupa ce am amestecat jumatate din compozitia cu faina, se amesteca cu mana,. Apoi se adauga stafidele pe care le-am scurs de zeama si se amesteca din nou.  Eu am impartit aluatul in doua, intr-o juamate am us si cacao. Se tapeteaza o tava cu hartie de copt, apoi luam cu o lingurita din aluat si il modelam sub forma de bilute. Se cic aproximativ 20 minute. Pofta buna!

 

No comments:

Post a Comment