Friday 24 October 2014

Placinta cu branza sarata

 Ingrediente:

1 pachet foi de placinta
1 kg branza sarata
1 l lapte
5 ouă
3 linguri smantana
unt pentru uns tava

Mod de preparare:
 Am lasat foile la dezgetat in frigider. Am ras branza intr-un lighenas si am pus ouale si smantana. Am omogenizat bine. Eu am pus mai multe resturi de branza. Daca cumva este foarte sarata, tii branza o ora in apa rece. Am uns tava cu unt, am asezat 4 foi de placinta si am pus jumatate din branza. Am intins-o bine. Am aşezat alte 4 foi si am intins restul de branza. La final am pus alte 4 foi si am turnat litrul de lapte deasupra. Am introdus tava in cuptorul preincalzit pentru o ora si jumatate la foc mic. Am scos tava si am acoperit-o cu un prosop curat de bucatarie un sfert de ora. Am servit-o calda. Eu am pus si putina smantana deasupra. Este buna si rece.



No comments:

Post a Comment