Saturday 25 October 2014

Prajitura cu fanta

Ingrediente:

8 oua
 8 linguri de zahar
8 linguri de faina
esenta de vanilie sau un plic de zahar vanilat

pentru decor: 2 plicuri budinca de vanilie, 1l suc (eu am luat Fanta de portocale, puteti folosi si alt suc insa va recomand sa optati pentru unul acrisor) , cca 100ml de frisca lichida si fructe


Mod de preparare:


Am separat albusurile de galbenusuri si am batut albusurile spuma intr-un vas incapator.Apoi am incorporat treptat zaharul, galbenusurile si faina. Am tapetat o tava cu hartie de copt si am dat la cuptorul incins in prealabil cca 40 de min (am copt la foc potrivit-mare primele 15min si apoi la foc mic). In timp ce se racea blatul, am preparat budinca respectand instructiunile de pe pachet. Singura exceptie de la instructiuni este ca nu am mai adaugat zahar pentru ca sucul era deja dulce iar instructiunile iti indica prepararea cu lapte.Cand s-a inchegat budinca, am turnat-o (fierbinte) peste blat si am lasat-o sa se raceasca. Pentru ca am cumparat 2l de suc, am insiropat blatul cu suc inainte sa torn budinca, insa puteti sa preparati propriul sirop daca doriti (apa, zahar, esente aromate dupa bunul plac). Cand s-a racit, am batut spuma frisca si am pus frisca deasupra budincii si am ornat cu fructe. Pofta buna!







No comments:

Post a Comment