Monday 27 October 2014

Prajitura cu morcov

Ingrediente:

3 oua
3 morcovi
3-6 linguri cu varf  zahar (eu am folosit chiar 6 linguri de zahar brun si a fost cam dulce)
6 linguri cu varf de faina
1 ceasca de ulei ( nu o cana mare)
un praf de sare
1/2 lingurita de scortisoara macinata
1 lingurita de praf de copt
 
gem de visine
 
branza philadelpfia
 
fructe pt decor
 
Mod de preparare:
 
 Intr-un vas de mixer se freaca cele 3 oua timp de 1-2 minute, pana aveti o compozitie spumoasa. Apoi , se adauga tot zaharul si se mixeaza in continuare pana se incheaga compozitia si arata ca o crema usoara. Nu dureaza mult, maxim 1 minut. Tot acum se pune si scortisoara, mixand in continuare pana se omogenizeaza. Se adauga uleiul in compozitie si se mixeaza pana se incorporeaza.  Se dau morcovii pe razatoarea mica si se pun in compozitia obtinuta pana acum. Se incorporeaza folosind mixerul. Separat se cerne faina cu praful de copt si praful de sare. Cu o lingura se amesteca ingredientele uscate si se adauga intr-o singura etapa peste compozitia de chec (oua+zahar+ulei+morcovii rasi) folosind mixerul se amesteca totul timp de 1 minut pentru a incorpora bine toata faina. Se incalzeste cuptorul la 160 grade C cu 5 minute inainte de a baga tava in cuptor.  Se unge rotunda cu ulei (cam 1-2 linguri). Eu am folosit o pensula de cauciuc pentru a fi sigura ca am intins uleiul prin fiecare adancitura a formei. Apoi am turnat tot aluatul  in tava si am lasat-o la cuptorul preincalzit timp de 30-45 de minute sau pana trece testul scobitorii. La mine a durat circa 40-45 de minute. Si am mai lasat- inca 10 minute in cuptorul oprit. Dupa care am rasturnat-o pe un tocator.dupa ce s-a racit se pune gem de visine, iar deasupra branza Philadelphia. Se decoreaza cu fructe. Pofta buna!
 
 


No comments:

Post a Comment