Wednesday 1 October 2014

Chec marmorat cu visine

Ingrediente:

 2 oua
1 pahar (de 150ml )i zahar
1pahar lapte
100 gr unt
zahar vaniliat
1 lingura cacao
1lingurita bicarbonat
2 pahare faina
visine 
1 lingura de gris pentru visine

Mod de preparare:

Intr-un castron am spart ouale intregi ,am adaugat paharul de zahar si zaharul vaniliat si am frecat bine pina  s-a dizolvat zaharul, am adaugat untul (sa fie suficient de moale )  sa se poata omogeniza bine  cu ouale si zaharul, am mai frecat pina devine spumant,apoi am adaugat laptele amestecam bine  pina se incropeaza ,apoi adaugam bicarbonatul stins cu un picut de zeama de lamie sau otet,si faina . Amestecam bine  si punem compozitia intr-o tava unsa si tapetata cu hirtie de copt (la mine fara hirtie ).  Am lasat un picut din compozitie si am amestecat cu lingura de cacao. Am amestecat visinile cu o lingura de gris fiindca erau prea zemoase, le-am pus peste compozitie in tava apoi cu restul de compozitie  cu cacao m-am jucat pe deasupra  celei din tava .. Am pus tava  in cuptorul in prealabil incins la 180 gr. si am lasat pina devine aurie  si marginile se deslipesc usor de tava ..



No comments:

Post a Comment