Wednesday 15 October 2014

Ardei iuti murati cu miere

Ingrediente:

200g ardei iuti
100 ml otet
1 lingurita sare fara iod
1 lingura miere
2 catei usturoi
1 ceapa rosie mica

Mod de preparare:

Eu am curatat ceapa si 2 catei de usturoi, apoi am spalat ceapa, usturoiul si ardeii iuti. La ardeiul iute am pastrat si miezul cu seminte. Se taie rondele, respectiv julienne ardeiul iute, usturoiul si ceapa rosie. Intr-un castron se amesteca legumele taiate, mierea si sarea, dupa care se amesteca bine. Amestecul de ardei iute se pune intr-un borcan, eu am folosit 1 borcan de 175ml (deci putin mai mic decat un borcan mic obisnuit de 400g in care incap 200ml lichid). Continutul din borcan se completeaza cu otet pana cand ardeii sunt acoperiti complet. Se inchide bine borcanul, iar ardeii murati sunt gata in cca 2 saptamani, si poate fi tinut in camara chiar si 1 an, este bine sa tineti ardeiul la frigider dupa ce deschideti borcanul.
 
 


No comments:

Post a Comment