Tuesday 14 October 2014

Zacusca delicioasa

Ingrediente:

4 kg vinete
2 kg ardei capia
1 kg rosii
1 kg ceapa
1 kg morcovi
½ l ulei
sare
piper boabe 


Mod de preparare:

Am copt vinetele si ardeii in cuptor in tava, le-am curatat, le-am lasat sa se scurga apoi le-am tocat marunt. Rosiile batut cu blenderul. Am fiert morcovii, apoi i-am tocat marunt. Ceapa am tocat-o marut si am calit-o in ulei. Dupa ce am calit ceapa, am pus rosiile, am lasat putin sa fiarba apoi am adaugat morcovii, ardeii si vinetele tocate. Am condimentat cu sare dupa gust si am adaugat cateva boabe de piper. Eu am lasat-o sa se fiarba pana a scazut destul de mult, mai mult de un sfert si s-a ridicat uleiul deasupra.  Dupa ce am oprit focul am pus zacusca in borcane si le-am bagat la foc mic la cuptor pentru 30 minute. Am stins focul si le-am lasat in cuptor sa se raceasca pana a doua zi.

 







No comments:

Post a Comment